FAQ

Otázka Datum
Je možné si objednat vlastní dopravu pro lepší kontrolu a naplánování vyzvednutí?

Ano, pro lepší pohodlí a kontrolu Vašeho svozu doporučujeme sjednání vlastní dopravy prostřednictví společnosti PPL pod níže uvedeným odkazem. Tato služba je výhodná pro lepší naplánování času svozu, kontaktu na řidiče.


16.4.2020 11:10
Jakým způsobem zabalit přístroj před odesláním do servisu?

Zaslání přístroje poštou či kurýrem: pokud již nemáte původní obal od přístroje, sežeňte si vhodnou krabici a např. polystyren či molitan. Nezapomeňte citlivé části přístroje zabalit zabalit do krabice samostatně, aby nedošlo k např. poškrábání při přepravě.
Pro osobní předání se vždy nutná telefonická dohoda předem.
TIP pro Vás: PPL – balení zásilek (PDF, 2MB)

25.3.2020 10:45
Jaká je optimální údržba přístrojů?

Roční údržba – pravidelné údržby přístrojů, převážně Air-Flow a OZK, doporučené výrobcem EMS, při kterých se provádí výměna nejnamáhavějších dílu a dílu s roční expirací. Tato údržba garantuje delší životnost přístroje  a v některých případech je vyžadována pro prodloužení záruky.

2.4.2020 14:22
Co je to BTK ?

BTK – pravidelná bezpečnostní technická kontrola, dle § 45 zákona 375/2022 Sb, je prováděno BTK (odborná údržba) minimálně každé 2 roky, u některých přístrojů každý rok. Přesný údaj naleznete v návodu na obsluhu.

2.4.2020 14:20
Mohu objednat provedení BTK u sebe v ordinaci?

V některých případech lze BTK provést u vás v ordinaci, pro zjištění podmínek nás prosím kontaktujte na našem e-mailu a požádejte si o cenovou nabídku. Rozhodující je vzdálenost od našeho servisního centra.

27.1.2021 09:04
Jaká je běžná doba opravy?

Běžná dodací doba je do jednoho týdne od obdržení přístroje z přepravy.

25.3.2020 10:46
Nalezeno 6 záznamů, zobrazuji všechny.

 

Zeptejte se