FAQ
Otázka | Datum |
---|---|
Je možné si objednat vlastní dopravu pro lepší kontrolu a naplánování vyzvednutí?
Ano, pro lepší pohodlí a kontrolu Vašeho svozu doporučujeme sjednání vlastní dopravy prostřednictví společnosti PPL pod níže uvedeným odkazem. Tato služba je výhodná pro lepší naplánování času svozu, kontaktu na řidiče. |
16.4.2020 11:10 |
Jakým způsobem zabalit přístroj před odesláním do servisu?
Zaslání přístroje poštou či kurýrem: pokud již nemáte původní obal od přístroje, sežeňte si vhodnou krabici a např. polystyren či molitan. Nezapomeňte citlivé části přístroje zabalit zabalit do krabice samostatně, aby nedošlo k např. poškrábání při přepravě. |
25.3.2020 10:45 |
Jaká je optimální údržba přístrojů?
Roční údržba – pravidelné údržby přístrojů, převážně Air-Flow a OZK, doporučené výrobcem EMS, při kterých se provádí výměna nejnamáhavějších dílu a dílu s roční expirací. Tato údržba garantuje delší životnost přístroje a v některých případech je vyžadována pro prodloužení záruky. |
2.4.2020 14:22 |
Co je to BTK ? BTK – pravidelná bezpečnostní technická kontrola, dle § 45 zákona 375/2022 Sb, je prováděno BTK (odborná údržba) minimálně každé 2 roky, u některých přístrojů každý rok. Přesný údaj naleznete v návodu na obsluhu. |
2.4.2020 14:20 |
Mohu objednat provedení BTK u sebe v ordinaci?
V některých případech lze BTK provést u vás v ordinaci, pro zjištění podmínek nás prosím kontaktujte na našem e-mailu a požádejte si o cenovou nabídku. Rozhodující je vzdálenost od našeho servisního centra. |
27.1.2021 09:04 |
Jaká je běžná doba opravy?
Běžná dodací doba je do jednoho týdne od obdržení přístroje z přepravy. |
25.3.2020 10:46 |